czwartek, 28 marca 2013

Versatile Award




Zostałam nominowana przez Cruciatrus, za co naprawdę dziękuję.  Moja nominacja do Liebster przez nią została zaktualizowana w poście „Liebster” jakby ktoś był ciekaw.
Powracając.


Zasady:
        1.      Podziękować nominującemu na jej/jego blogu.
        2.      Ujawnić siedem faktów o sobie
        3.      Pokazać nagrodę na swoim blogu.
       4.      Nominować… Tutaj pozwolicie, że sobie daruję, ponieważ już dużo blogów dostało taką nagrodę i nie lubię robić tasiemców. Może jak trafię na naprawdę dobrego bez takiej nagrody, to go nominuję.

Siedem faktów.
… tytuł brzmi dla mnie jak co najmniej Siedem Grzechów Głównych.
Jeden.
Jestem patriotką, prawdziwą.
Dwa.
Mam uczulenie na kota, a na psa nie (nie pytajcie o logikę xd) i na różne inne zabawne rzeczy. Tak ogólnie to mam alergię na chyba dwadzieścia rzeczy ;)
Trzy.
Jestem yaoistką.
Cztery.
Jestem biseksualna, choć aktualnie żyję w związku hetero.
Pięć.
Bardzo, ale to bardzo nie lubię grejfrutu. Bleee.
Sześć.
Miałam operację. Głupi Jaś jest fajny. W szczególności jak nigdy w życiu nie brałam narkotyków i dano mi go na „rozluźnienie” to miałam fajny hajlajf ;D
Siedem.
Namiętnie, od podstawówki, farbuję moje włosy na kolor rudy/czerwony, ewentualnie pochodne tego.

Za nominację serdecznie dziękuję ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zamów Proroka Codziennego