środa, 20 marca 2013

Liebster Award



Uwaga, uwaga, to jeszcze nie rozdział. Zostałam za to nominowana do Liebster Award, za co dziękuję Joasce.  Zapewne wszyscy wiedzą, o co w tym chodzi, ale na wszelki wypadek napiszę.
Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więć daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował!”*

Pytania, które wymyśliła Joaska, to:
Na bezludną wyspę bierzesz: paluszki czosnkowe, skakankę czy jednego trampka?
Hm… Myślę, że skakankę. Trzeba jakoś bajcepsy robić^^
Jaką postać z Harrego Pottera usunęłabyś z książki?
Uu… Tu jest ciężko, ale myślę, że byłaby to Cho Chang [Cedrik już nie żyje xd]
Fanficki czy oryginalne książki?
I jedno, i drugie, ale skoro muszę wybierać, to postawię na świat fandomu.
Nawyk, którego nie możesz się pozbyć?
Bawienie się językiem podczas oglądania filmów, telewizji, itd.
Czy chciałabyś czytać ludziom w myślach?
Oczywiście, lubię znać wszystkie brudne sekreciki ludzi *Mroczny Geniusz Zła ON*
Co sądzisz o spamie?
Strasznie mnie irytuje. Lepiej jest dla mnie napisać normalny komentarz i wtedy zostawić adres swojego bloga. Wyglądałoby to o wiele lepiej, niż bezmyślne „kopiuj wklej”
Film, który nigdy cię nie znudzi?
„Dziennik Bridget Jones”
Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Wierzę, ale nie wierzę w jej dalsze egzystowanie.
Wampiry, wilkołaki czy wróżki?
Myślę, że wróżki [wiecie, skrzydła xd]
Masz rodzeństwo czy jesteś jedynaczką?
Na nieszczęście moich znajomych, jestem rozpuszczoną jedynaczką.
Czy jakąś postać z Harrego Pottera uważasz za Mary Sue?
Nie, myślę, że Rowling nigdzie nie przesadziła.

Za nominację naprawdę dziękuję i odpowiedziałam na wszystkie pytania zgodnie z prawdą. Mam nadzieję, że wygląda to jakoś.
Co do moich nominacji.
OZNWW [Ochotnicy Niekoniecznie Z Własnej Woli] to:
Jill [Co prawda nie wiem, czy szabloniarki się liczą, ale naprawdę uważam, że wykonuje kawał dobrej roboty, przy czym pomaga tym innym blogerom]
I dla mnie byłoby na tyle, ponieważ jak do tej pory nie znam innych osób, których mogłabym do tej nagrody nominować (bo mają oni już tę nagrodę). Mam nadzieję, że nie pogniewacie się na mnie.
            PYTANIA
 1.     Największe marzenie?
 2.      Czego najbardziej bałeś/aś się w dzieciństwie?
 3.      Jaka jest twoja ulubiona książka (oprócz Harrego Pottera).
 4.      Jakie jest twoje pierwsze wspomnienie z okresu dzieciństwa?
 5.      Znasz jakieś języki obce?
 6.      O jakim kierunku zawodu myślisz albo jaki posiadasz.
 7.      Kiedy zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
 8.      Jaki masz kolor oczy i czy podoba ci się on?
 9.      Wielka namiętność czy nieśmiała miłość?
 10.  Znienawidzona postać w sadze Harrego Pottera.
 11. Czy wierzysz w magię?

Mam nadzieję, że pytania się podobają. Jeszcze raz dziękuję za nominację ;)
Co do gwiazdki. Opis w całości, bezczelnie, zerżnęłam od Joaski ;D
Znad krzaczastych,
Lau~

Edit. 28.03.2013

Ponownie zostałam nominowana do nagrody Liebster Award przez Crusiatrus, za co jej serdecznie dziękuje. Sama już nie będę nominować kolejnych osób, bo nie lubię robić tasiemców. Dlatego odpowiem tylko na zadane pytania.

Masz możliwość cofnięcia czasu. Zrobił/abyś to?
Nie. Wychodzę z założenia, że próba cofnięcia się wyrządziłaby więcej szkody niż pożytku, ponieważ zmiana jednego małego elementu rzutuje na pozostałe rzeczy. Staram się tak robić, by niczego w życiu nie żałować. Ewentualnie chciałabym jeszcze raz przeżyć wszystko od nowa.
Co najbardziej się dla Ciebie w życiu liczy?
Lojalność.
Horoskopy. Wierzysz?
Nie. Czasem tam trafiają, ale bez paranoi ;D
Trzy rzeczy, które najbardziej cię denerwują to?
Nie gaszenie po sobie światła, popychanie mnie (np. w kolejce. Jestem w stanie się odwrócić i nawrzeszczeć na taką osobę) i ignorowanie mojej osoby.
Najpierw myślisz o sobie czy o innych?
O innych, na moje nieszczęście.
Polska piosenka, która lubisz najbardziej?
Nie pytaj o nią, Eldo.
Ostatnia książka, którą ostatnio przeczytałeś/aś?
Wielki Gatsby, F.S.Fitzgeralda
Ulubiona lektura szkolna?
Rozumiem, że odnosi się do całości nauki w szkole, a nie obecnie na etapie w jakiej szkole jesteśmy? Jeśli tak, to „Dzieci z Bullerbyn” Astrid Lindgren
Czy kiedykolwiek myślałeś/aś o tym, by popełnić samobójstwo?
Nigdy. Uważam samobójstwo za tchórzostwo.
Czy kiedykolwiek chciałeś/aś zostawić wszystko i zacząć od nowa?
Nie. Podoba mi się moje życie, choć oczywiście mam swoje problemy ;)
Najpierw myślisz, a potem coś robisz, czy na odwrót?
Stanowczo najpierw robię, potem myślę. Moi znajomi i rodzina wypomina mi to, że mój język jest szybszy od myśli.

Za nominację jeszcze raz dziękuję ;).



6 komentarzy:

  1. Ty patrz, a ja zerżnęłam od Alexandry B., która zerżnęła od Cruciatrus o ile się nie mylę, która... no rozumiesz o co chodzi ;) Szabloniarki też się liczą, ale nie mam stuprocentowej pewności. No nareszcie poznałam jakąś jedynaczkę, a u nas w klasie to tylko i ja moja koleżanka ;P Ale szybko Ci poszło z tym wszystkim, co narzekasz? I tak w ogóle to dlaczego wszyscy wybierają skakankę? Frigus stwierdziła, żeby się powiesić... ;D Mogłam trochę inaczej ując to pyt. czy Rowling stworzyła Mary-Sue (dla mnie zawsze będzie to Ginny).
    Pozdrawiam i proszę o wsparcie, idę wyciągać soczewki ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD Plagiat spagiatowany od innego plagiatu ;)
      Nawet jak nie można, to już można xD Jill sobie zasłużyła, bo jej szablony są w takim obiegu, że pod tym podpisałoby się już sporo osób xD
      Uwinęłam się szybko, bo akurat poprawiałam swoją notatkę "o sobie", więc jakoś tak mnie naszło. Szkoda, że tak z rozdziałami nie mam ><
      Czemu skakanka? Po pierwsze, trzeba trzymać linię. Po drugie, można zrobić z niej wędkę=jedzenie, po trzecie Frigus też daje dobre rozwiązanie ;D, po czwarte, nigdy nie chciałaś spróbować bandżi z drzewa xd?
      Serio? U mnie w klasie jest w sumie tak pół na pół. No widzisz, nasi rodzice używają mocnych gumek xD Haha xd
      Ginny to-to rudowłose, bo se biega z zamglonym wzrokiem za Harrym xd Ja po prostu nigdy nie patrzę na Ginny jak ją wykreowała Rowling, bo znam wiele opowiadań, gdzie panna Weasley jest naprawdę fajną dziewczyną. Nie zrobiono z niej idiotki zapatrzonej w Wybrańca.
      Dasz radę. Przecież oko ci nie wypłynie, chyba... xD

      Znad krzaczastych,
      Lau~

      Usuń
    2. To takie pocieszające :D

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał. Dzięki za nominację;)

    OdpowiedzUsuń

Zamów Proroka Codziennego