wtorek, 7 maja 2013

Zapowiedź rozdziału XVI




- Ilu zabitych? – Spytał zielonooki, ignorując pytanie przyjaciela.
- Dwunastu mugoli – odpowiedział spokojnie Longbottom. – Aurorzy przybyli na miejsce, ale udało się im złapać jedynie jednego.

~   

- Czy to nie wtedy, Remusie, wysłaliście do mnie złączonego patronusa, chcąc mi oświadczyć, że odkryliście genialny plan Voldemorta na przejęcie świata? – Spytał wesoło Dumbledore, na co policzki Lunatyka zabarwiły się na czerwono.

~   

- Przestań się wyrywać – warknął suchy głos, prowadząc przed sobą wysokiego mężczyznę. Harry z przerażeniem odkrył, że był to Ben. 





___
No dobra, zobaczymy jak ruszy ten pomysł. Będę wstawiać krótkie zapowiedzi przed każdym rozdziałem, by trochę narobić wam smaka ;)

Właśnie dzisiaj pisałam maturę z polskiego. Mam nadzieje, że poszło mi dobrze. A wam? 

L. 


To trzeba obejrzeć. Wzruszyło mnie 

6 komentarzy:

  1. Hey, to trochę nie fair tak kusić ludzi xd. Już nie mogę się doczekać tego rozdziału, chociaż na pewno będzie świetny jak wszystkie pozostałe.
    Teraz w mojej głowie kotłuje się tysiące pytań i możliwych scenariuszy. Zaintrygowałaś mnie, a to nie często się zdarza biorąc pod uwagę jak wiele opowiadań już przeczytałam. Możesz dodać do swojej listy kolejną wierna czytelniczkę ;)
    Komentuje chyba drugi raz i naprawdę nie chciałabym, żebyś potraktowała to za spam, ale chciałabym zaprosić cie na mojego bloga - również o tematyce potterowskiej. mam nadzieję, że znajdziesz czas by na niego zajrzeć -http://opowiadania-nessa-tinuviel.blog.pl/ .
    życzę dużo weny, czasu i oczywiście powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej.
    wczoraj trafilem na tego bloga, i od razu przeczytalem wszystko. rzucilo mi sie w oczy sporo bledow, ale pozniej zobaczylem z boku info, ze beta jest i cos tam robi, wiec ok.
    od lat jestem fanem fandomu HP i czytam wszystkie rodzaje ficow z nim zwiazane. moge smialo powiedziec, ze Twoje opowiadanie jest naprawde dobre. a przede wszystkim wciagajace i konczace sie w momentach, ktore powoduje, ze czytelnik od razu rzuca sie na kolejny rozdzial. oczywiscie jest sporo niedociagniec, ale nie razi to w oczy. wrecz przeciwnie. moim zdaniem, to tylko nadaje Tobie, jako autorce, wiarygodnosci. nikt nie lubi przesadnych idealow.
    od lat mam nieustajaca manie na punkcie anime, a CodeG, moim zdaniem jest najlepsze na swiecie, wiec naprawde mam nadzieje, ze tego nie spierd*lisz. i naprawdeee licze na to, ze nie sparingujesz Harry'ego z Ginny. nawet yaoi by mi nie przeszkadzalo, tylko nie ona xp jakos ten kanoniczny, pseudo kompleks Edypa, nigdy mi sie nie podobal.
    w kazdym razie, pozdrawiam i czekam na kolejny rozdzial
    Leith

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z autorem pierwszego komentarza - no żeby tak ludzi kusić, dać im talerz tak pachnącym jedzieniem przed nos i związać ręce.. to sadyzm. Okrucieńctwo. MAM FOCHA. Pomysł ma i zalety, i wady.
    Ale skoro widać że rozdział napisany, to kiedy zostanie dodany?
    Czekam z niecierpliwością i weny życzę. ^.~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział jest dopieszczany, a ze względu na matury i pracę, mam troszku mało czasu, ale postaram się go wstawić jakoś na dniach ;)

      Usuń
    2. MATURA!.. O.O ZUOOO!

      Usuń

Zamów Proroka Codziennego