sobota, 9 marca 2013

Sowa

Jak zdążyliście już zapewne zauważyć, po prawej stronie wkleiłam ankietę. Dotyczy ona ewentualnego zeswatania Harrego z kimkolwiek. Oczywiście jestem tylko ciekawa waszego zdania i niekoniecznie muszę je brać pod uwagę, przy dalszym pisaniu.

Sonda będzie wisieć miesiąc. Od dzisiaj (09.03.2013) do wtorku (09.04.2013), więc jest baaaaaaaaaaaaaardzo dużo czasu, żeby zagłosować, do czego wszystkich zachęcam.
Rozdział oczywiście ukaże się w tym miesiącu, ale jak na razie niczego nie zapowiadam na kiedy. 

Edit. 
Kat dała mi do myślenia. W sondzie wypisałam te najbardziej popularne parringi. W takim razie, jeśli macie jakieś inne pomysły na drugą połówkę Harrego, to śmiało możecie pisać pod tym postem.

Oh, i patrzcie co znalazłam na weheartit.com ;)



Znad krzaczastych,
Lau~

Ps. Komentarz karmi wena ;)

33 komentarze:

  1. Czy tylko ja wymiękłam jak zobaczyłam Draco Malfoy i Severus Snape? :> Bo jakoś tak w TWOIM opowiadaniu nie widzę tych połączeń. Wymyśl jakąś nową bohaterkę, tylko, żeby nie rzuciła mu się od razu w ramiona ;) Niech będzie z Regulusem!!! Ploszę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam w notatce, jestem ciekawa waszego zdania. A jakby nie patrzeć, to na razie Harry jest całkowicie aseksualny xD

      Usuń
  2. Buu...czemu w sondzie nie ma Remusa? A tak się na niego nastawiałam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo.
      Nie pomyślałam, wypisywałam te najbardziej popularne parringi. Aczkolwiek to daje mi dużo do myślenia ;)
      Na pewno to też przemyślę ;D

      Usuń
    2. Jupi! Bardzo się cieszę, że pomyślisz, chociaż to i tak nic pewnego :(

      Usuń
  3. Zgodzę się na wszystkich, byle nie była to Ginny. Chyba tylko Dumbledore jest od niej gorszym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, pedofilia mnie nie kręci ;D

      Usuń
    2. I chwała Merlinowi.
      Przynajmniej już wiem kogo mam definitywnie wykreślić z listy :P

      Usuń
    3. Szczerze, nawet nie brałam go pod uwagę xD Do głowy mi nie przyszło. Dumbledore jest nieszczęśliwie zakochany w Grindelwald'zie i niech mu to wystarczy ;D

      Usuń
  4. Ja jestem za Regulusem;) Już wcześniej miałam cichutką nadzieję na ten paring (zresztą chyba wspomniałam o tym w którymś komentarzu), a ostatnim rozdziałem tylko pobudziłaś moją wyobraźnię ;P
    Chociaż, nie powiem, dobrą opcją wydaje mi się także Slavomir. To taka intrygująca postać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slavomir odpada na wstępie ;) Ale nad Regulusem musiałabym się głęboko zastanowić^^

      Usuń
  5. Żelki dać Nigrum Lotus! Genialny pomysł, niech Harry będzie z Regulusem, takie... Hargulus? XD I tak nawiasem mówiąc to uwielbiam ten szablon, który teraz. Od razu wpadł mi w oko na Zaczarowanych.
    PS Tylko niech Harry nie będzie z Ginny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobał. Czaiłam się, czaiłam i w końcu wstawiłam ;D
      Co do Ginny. Nie wiedziałam, że jej nie lubicie xD Chociaż w sondażu widzę, że jest ona cały czas w czołówce.
      Kiedy zobaczę ostateczne wyniki i komentarze, to wszystko dokładnie przemyśle. Zobaczymy jak to wyjdzie ;D

      Znad krzaczastych,
      Lau~

      Usuń
    2. Ooo, lubię żelki. Chętnie się podzielę z Joaską w ramach kampanii AntyGinny - tak, Lau, nie lubimy jej. A przynajmniej ja jej szczerze nie znoszę.
      Myśl nad Regiem! ;P

      Usuń
    3. Ale że takiego starego pryka xD?

      Usuń
    4. Oj tam, zaraz stary. Snape był starszy, a zobacz ile jest snarry! Nie wspomnę już o wieku Voldemorta... ;D

      Usuń
    5. Voldemort się nie liczy, jest nieśmiertelny, a przynajmniej wciąż próbuje się takim stać xD
      A Snape... No cóż, tutaj brak mi argumentów... ;D
      Pomyślę ;)

      Usuń
    6. W skrócie, bo poprzedni komentarz mi się skasował.
      1. Też nie lubię Ginny dla mnie jest i będzie Mary-Sue (trawię ją tylko u Jogi)
      2.Łomatko, Voldemort i Harry, brr... Ty weź budź się z takim monstrum w łóżku ;D Ja bym zaszła na za zawał.
      3. Wielkodusznie oddaję żelki, bo ich nie lubię :)
      4. Właśnie mi się przypomniało takie forum gdzie głównym tematem była Ginny, a konkretnie: zabij ją w jak najlepszy sposób albo zniszcz jej życie. Niektóre twory były świetne.
      5. Nio właśnie, nie ma Luny ani Regulusa :( Ja toleruje tylko te dwie opcje.

      Usuń
    7. Podasz może to forum? ;)
      Jak można nie lubić żelków (żelek?) Przecie to-to cudo *__*

      Usuń
    8. No właśnie, jak można nie lubić żelków? Ale cóż, więcej dla mnie;) Co do HP/LV, to będę bronić z całych sił. Toż Voldi przecież odzyskuje dawny wygląd i jest mrr, a nie monstrum ;D
      Zainteresowałaś mnie tym forum, więc popieram prośbę Lau. To naprawdę ciekawie wygląda.

      Usuń
    9. Łuu. To było tak dawno, że sorry, ale nie pamiętam. Ale kto zabronił założyć swoje ;P HP/LV wciąż mam tego beznosego gościa, brr... Bardziej wolę Harry` ego z Draco albo REGULUSEM (rozumiesz Lau :D)
      PS Żelki dla mnie zawsze będą paskudztwem, wolę Kubusia XD

      Usuń
  6. Dobra, jestem dopiero przy 6 rozdziale i nie znam całej sytuacji, ale ja proponuję Lune! Ewentualnie Draco. W sumie każdy, byleby nie był gryfonem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, powiew świeżości ;D
      Jill, nie obrazisz się jak jeszcze poobijam się z odpowiedzią na twoje komentarze? Jak przeczytasz całość, to napisz, to wtedy ci na tamte odpowiem ;)
      Tak, wiem, leniwiec ze mnie.

      Usuń
  7. Trafiłam na ten fik wczoraj i przeczytałam jednym rzutem, więc wypowiem się tak hurtowo. Co prawda, mój umysł odmawia wypowiedzenia się w formie szerszej niż "cud, miód i orzeszki!" Ale spróbujemy :D.
    Po pierwsze kocham pomysł z wprowadzeniem Strażnika. Nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie Harry z nim pogada i wszystko się wyjaśni, (choć, jak przeczuwam nie nastąpi prędko) :). Zwłaszcza, że jest to zapowiedź bardzo potężnego Pottera a takiego lubię najbardziej. Do tego jeszcze to jego szlajanie się po Nokturnie… Mam sentyment zarówno do tej dzielnicy jak i do Harry’ego, który nie boi się po niej łazić i załatwia tam jakieś szemrane sprawunki, więc każdy fanfik z takim wątkiem wywołuje u mnie mentalny taniec radości :D. (Tak wiem, dziwne… :P). No i polubiłam Maleństwo.
    Dalej… Draco! Pytający "czy twoja strona jest otwarta dla wszystkich". Mam nadzieje, że tak! Potter i Malfoy mają świetny potencjał na przyjaciół. O ile uda im się przeskoczyć ponad latami wzajemnej nienawiści. Pytanie tylko jak Ron to przyjmie :). W każdym razie ciekawie będzie 'popatrzeć'.
    Jeszcze chciałam do GD nawiązać. Pomysł reaktywacji jest ok, miejsce też. Tylko skoro Harry jest jedyną osobą mogącą otworzyć przejście to zakładam, że zbierają się w kupę i schodzą razem. Do Pokoju Życzeń chodzili parami i gromadzili się w środku, ale jak ukryć dużą grupę uczniów regularnie zmierzających do damskiej toalety? Nie wiem może ja coś pominęłam, ale wydaje mi się to takie niejasne.
    W sumie to chyba wszystko, co chciałam. Dam znać jak coś mi jeszcze wpadnie do głowy :). A co do parringu ja bym widziała Pottera z Pipi (chyba, dlatego że w mojej wyobraźni jest młodsza niż w twoim fiku i trudno mi to skorygować). Tak jakoś pasują do siebie. Chociaż jakaś inna postać też nie byłaby zła. Chyba, że Voldemort… Ogólnie jestem za parringiem hetero. Ew. drarry. I mam nadzieję, że jakikolwiek parring by nie był nie będzie wątkiem głównym…

    Niech wena będzie z Tobą!

    PS. Rozumiem Twój ból, też zdaję maturę w tym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię i ciesze się, że spodobało ci się moje opowiadanie ;)
      Mogę jedynie rozjaśnić trochę sytuację z Komnatą Tajemnic. Ten temat jeszcze poruszę w nadchodzących rozdziałach, żeby wszystko było jasne. Na ten moment powiem tylko, że wejść do Komnaty Tajemnic jest wiele, a nie tylko to w łazience Jęczącej Marty

      Oo.. Pipy? Nie pomyślałam ;D

      Znad krzaczastych,
      Lau~

      Ps. Dalej nie mam bibliografii do matury. Haha xD (Wciąż poszukuję książek)

      Usuń
    2. W takim razie czekam na następne rozdziały :)

      PS. Nic mi nie mów! Nawet nie wiem, z której strony ugryźć mój temat... :D A w bibliotekach nie rozumieją o co pytam. :D

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cze mi tam podoba się układ Snape albo voldemorda ostatecznie regulusa to takie czarne charaktery

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie dobrym wyjściem było by ujęcie nowej uczennicy która będzie może siostrzenicą dambledor'e z którym ona nie ma przyjaznych stosunków ponieważ jej dziadkowie zginęli w wojnie z grinewaldem a tak naprawdę zabić przez jej wójka gdyż jego siostra Ariana zdradziła ród i złączyła swój los z grinewaldem sama jej matka córka tych dwojga umiera podczas porodu powierzając opiekę Aberforthowi bratu Albusa ojcem jej jest Regulus który po śmierć ukochanej znając tą tragiczną historię wstępuje w zastępy śmierciożerców kierowanych przez voldemorta kuzyna Gellert'a Grindelwald'a którego czarna magia pochłonęła w chwili poznania tajemnicy wojny pomiędzy albusem i gellert'a .

    To jest moja wizja zarysowa sytuacji, choć można ją dowolnie zmienić albo popisać kilka ciekawych wątków jeśli będziesz chciała i zaciekawi cie to napisz pod wątkiem to jakoś się z kontaktujemy i pogadamy.
    a tu ci wkleję link o historii Gellert Grindelwald - http://pl.harrypotter.wikia.com/wiki/Gellert_Grindelwald

    ( Matura to bzdura ja do pracy dałem tylko bibiografie napisaną na szybko w szkole na informatyce a pracy wcale nie pisałem i zdałem na 88% =) ale powodzenia i połamania pióra życzę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i proszę cię by nie łączyć Harrego w związek partnerski bo nie zabardzo to lubię i myślę że wiele osób myśli podobnie jak ja ale naprawde nic nie sugeruje bo to twoje opowiadanie i będę je czytał tak czy inaczej gdyż jest ciekawe same w sobie i wciągające.
      Połamania Pióra !
      NERX!

      Usuń
    2. W pomyśle zdążyłam się już zamotać. Nie lubię takich wątków, które przypominają mi niestety odcinek "Mody na sukces". Aczkolwiek nie powiem, sama bym na to nie wpadła. Brawo za oryginalność ;D
      Związek partnerski czyli w tym rozumieniu w związek męsko-męski? Tak? Bo nie wiem co innego mogłeś mieć na myśli.

      Dziękuję za opinię.
      Ja właśnie próbuje stworzyć bibliografię ;)

      Znad krzaczastych,
      Lau~

      Usuń
  11. Osobiście jestem za związkiem m/m. Mimo że lubię łączenie Harry'ego z Tomem/Voldemortem to tutaj nie widzę ich razem. Severus i Regulus mają dużo wspólnego ze sobą, przeszłość na służbie u Lorda, stratę bliskich, ciężkie dzieciństwo, psaowali by do Pottera. Potrafiliby się nawzajem zrozumieć, bo bardzo boleśnie doświadczyli brutalności i niesprawiedliwości świata. Do nie dawna nie połączyłabym go z Remusem ale po zapoznaniu się z opowiadaniem z takim paringiem stwierdzam, mogłoby być ciekawie. Został jeszcze Draco. Obaj będąc dziećmi zostali przeznaczeni do poparcia konkretnej strony, nie mieli prawa decydować sami o sobie. Jeden przeznaczony na śmierciożecę a drugi na Wybawcę, będą wstanie zrozumieć jak ważna jest dla tego drugiego możliwość podejmowania własnych decyzji. To moje typy, choć najbardziej skłaniam się w kierunku Seva lub Rega.
    Pozdrawiam i czekam na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do Liebster Award, więcej na harrypotter-przepowiednia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Zamów Proroka Codziennego