czwartek, 10 stycznia 2013

Sowa

Drodzy czytelnicy,
wybaczcie, że tak długo nie pojawia się nowy rozdział. Niestety pochłonęły mnie święta i nowy rok, a na domiar złego mam remont i w większości śpię u babci, czyli mam znikomy dostęp do internetu - już bardziej czytuje jak jestem w kawiarni niż we własnym domu.
Rozdział dziewiąty powstaje, nie ma się co bać, że przerwę pisanie. Lubię to i zauważyłam, że wy też lubicie to czytać, z czego ogromnie się cieszę.
Nigdy nie mówiłam, że będę regularnie wstawiać rozdziału, ale na pewno pojawi się chociaż jeden w jednym miesiącu. Postaram się oczywiście częściej, ale też mam życie prywatne jak i szkołę, a jestem w klasie maturalnej, a pisanie czegoś zajmuje dużo czas. Bo staram się, mam Wenę, ale ciężko mi napisać coś w takiej formie, by mnie zadowoliło, bo nie chcę pokazywać jakiś ochłapów. Znam swój poziom, a przynajmniej mam takie mniemanie o sobie.
Wszystkich serdecznie przepraszam i proszę o cierpliwość.

Znad krzaczastych brwi,
Lau~

Ps. Jestem Mrocznym Geniuszem Zła i poszukuje poddanych do przejęcia władzy nad światem. Muhahahaha... xD

5 komentarzy:

  1. Jasne, rozumiemy to :D Kocham te opowiadanie - chociaż nie zawsze komentuję - za tą oryginalnośc. I chwała Merlinowi, nie jest to jakiś kolejny nudny blog, który zabija błędami ;D Kocham go! xD
    Weny mnóstwo życzę i szczęśliwego Nowego Roku! ;**
    Też znad krzaczastych, czarnych brwi xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, poczekam (nie)cierpliwie. Ty Mroczny Geniuszu Zła, przez chwilę myślałam, że to napisała Niezrównoważona, chociaż ona jest Geniuszem Zakańczania w Najciekawszych Momentach ;)
    Znad dużych okularów
    Jo~ <- Nie, moje przezwisko głupio tak wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, schlebiasz mi, Jo ;p
      A wiesz, że "Jo" nazywają panią Rowling? Choroba... szkoda, że ja sobie jakiegoś przezwiska z "jo" nie dałam xD
      Lauviah... Ja mogę być poddanym xD Buhahaha xD Kocham mrocznych ludzi...

      Usuń
    2. Mogę dorzucić kawę gratis^^
      Aktualnie poszukuję pracowików: Zastępcę Mrocznego Geniusz Zła, Prezesa Do Spraw Mrocznych Planów Przejęcia Władzy Nad Światem, Prezesa Do Spraw Poprawy Wizerunku Mrocznego Geniusza Zła i podnóżka ;DD
      Za niedługo będzie nowy rozdział, mam już pięć stron, ha! Dodam jeszcze przed moją studniówką, tj. 25 stycznia, a przynajmniej postaram się dokończyć. A ten remont jest dosyć wkurzający przy pisaniu, wierzcie mi. Szczególnie jak tato przypadkiem kafeleczkę jakąś zbije >.<
      Joaska, zobaczyłam to "Jo~" i padłam. Oczywiście jestem mistrzem w sprawach czytania wszystkiego po polsku i to Jo... Hahaha... Jo,jo,jo~ Kaszubami mi zaleciało. Nie no, hahhaa xD
      Niezrównoważona, może niech będzie "Niezrówno Jo" i będzie "NiJi" ;DD Dobra, gorzej mi. Wracam do pisania.

      Znad krzaczastych brwi (hej, to oryginalne chociaż jest i czasem prawdziwe, bo moja pęseta potrafi zaginąć w akcji xD)
      Lau~

      Usuń
    3. Mi to Jo bardziej skojarzyło się z rapem. Joł XD Zgłaszam się na Mrocznego Komandosa i trzymam za słowo. Nowy rozdział = 25 stycznia.
      Zza dużych okularów Joł!@ (Jak mnie wkurzają te wielgachne okulary, grr...)

      Usuń

Zamów Proroka Codziennego