wtorek, 5 marca 2013

Dorośli


Albus Dumbledore

„Wyczyniał z różdżką takie rzeczy, jakich w życiu nie widziałam.” Gryzelda Marchbanks
|| ur. 1881 | Półkrwi |Czarna Różdżka | Bogin: Śmierć Ariany | Patronus: Feniks| Dyrektor Hogwartu| Przywódca Zakonu Feniksa ||

Remus Lupin

„-Bardzo, podaj 5 oznak, po których można rozpoznać wilkołaka. Wspaniałe pytanie (…) Pierwsza – siedzi na moim krześle. Druga – nosi moje ubrania. Trzeci – nazywa się Remus Lupin.”
|| ur. 10 III 1960| Półkrwi | Bogin: pełnia księżyca | Patronus: wilk | Zakonnik ||

Regulus Black

„Do Czarnego Pana. Wiem, że zanim to odczytasz, będę już dawno martwy, ale chcę, byś wiedział, że to ja odkryłem twoją tajemnicę. To ja wykradłem twojego prawdziwego horkruksa i postanowiłem go zniszczyć. Zmierzę się ze śmiercią w nadziei, że trafisz na godnego siebie przeciwnika i będziesz znów śmiertelny.” RAB
|| ur. 1961 | Czystej Krwi | Bogin: odrzucający go Syriusz | Patronus: pies | Alkoholik ||

Severus Snape

„-NIE NAZYWAJ MNIE TCHÓRZEM! – ryknął Snape, a jego twarz stała się nagle twarzą szaleńca, jakby targał nim ból tak nieludzki, jak wyjącym, skomlącym psem, uwięzionym w płonącym domu poza nimi.”
|| 9 I 1960 | Półkrwi| Bogin: brak wybaczenia | Patronus: Łania | Mistrz Eliksirów | Śmierciożerca | Zakonnik ||

Slavomir Faust

„Minęło kilka wieków, a ludzie wciąż pozostają głupimi stworzeniami.”
|| 1204 | Wampir | Nauczyciel Obrony | Neutralny ||

Rodzina Weasley'ów

Ron uniósł wysoko odznakę.
– Nie wierzę! Nie wierzę!
– Och, Ron, to cudownie! Prefekt! Jak każdy w naszej rodzinie!
– A ja i Fred to, co, jesteśmy tylko sąsiadami?”
|| Artur i Molly| William „Bill” | Charlie | Percy | Fred i George | Ronald „Ron | Ginevra „Ginny" ||


Donella „Pippy”

„Świat jest jaki jest. Nie da się walczyć ze złem, trzeba je umieć akceptować, bo ono jest zawsze.”
|| Nokturnik | Współwłaścicielka Śmierciotuli | Studentka na Uniwersytecie im. Felippe Margou na wydziale Starożytne Runy | Neutralna ||

Benjamin „Maleństwo”

„Kiedy wychowujesz się na Nokturnie, to uwierz mi, nic nie jest już dla ciebie straszne.”
|| Nokturnik | Współwłaściciel Śmierciotuli | Handlarz | Neutralny ||





__
Postaci i cytaty pochodzą z sagi Harry Potter, a te z kolei do J.K.Rowling
Wyjątkiem jest Slavomir Faust, Donella "Pippy" i Benjamin "Maleństwo", którzy są całkowicie stworzeni przeze mnie na potrzeby tego opowiadania. Cytaty pod ich zdjęciami również są moje
Ben jest jaki jest, w internecie nie ma zbyt wiele fajnych fotek łysych ludzi ><

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zamów Proroka Codziennego