piątek, 4 marca 2016


15 komentarzy:

  1. czekam z zapartym tchem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    bardzo się cieszę z tej informacji, niedawno natrafiłam na to opowiadanie, a teraz nadrabiam zaległości w czytaniu, już się obawiałam, że więcej nic nie będzie jak patrzyłam na ostatnią datę...
    Multum weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    autorko, co z opowiadaniem, ja wciąż tutaj zaglądam od czasu do czasu w nadziei...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,
    kochana autorko ja przybywam z zapytaniem czy powrócisz tutaj, ta wiadomość dala nadzieję, a już tyle czasu minęło... a ja co jakiś czas wracam do tego opowiadania...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,
    kochana co tam u Ciebie słychać? pytam bo jednak sporo czasu minęło już tutaj...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka,
    droga autorko, ja z pytaniem jednak o ten Twój powrót bo zapowiadało się tak rewelacyjnie... a tutaj jednak nic...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejeczka,
    autorko, autorko... kiedy pojawił się ten post wzrosła nadzieja na kontynuację cudownej historii, no ale już tak długi czas nie ma nic więcej,  choć zdaję sobie sprawę że są ważne i ważniejsze rzeczy, ale jednak...
    wenci życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejeczka,
    kochana, powrócisz do nas? opowiadanie bardzo ciekawe i bardzo chciałabym przeczytać więcej...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejeczka,
    kochana powróć tutaj do nas, bardzo tęsknię...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń

Zamów Proroka Codziennego